Garantie bepaling
Welke garantie heb ik?
1. Consoles:
Op de door u gekochte console zit de standaard fabrieks garantie, dit kan dus per fabriekant verschillen.
2. Accessoires:
Op alle door ons geleverde accessoires zoals: joypad's, remote controllers, converters, kabels enz. zit een garantie van 1jaar.
Voor controllers en converters geldt dat er alleen garantie zit op de hardware en niet op gebruik wat persoonlijk is.
3. CD/DVD media:
Op cd/dvd media schijfjes geven wij geen garantie zodra u heeft geprobeerd om de schijfjes te beschrijven. Alleen media die in beschadigde verpakking aankomt wordt vergoed (meldt dit binnen 5 dagen op klachten@jemico.nl).
Item's die hersteld of vervangen zijn worden standaard verstuurd als onverzekerd pakket, wilt u dat dit aangetekend en verzekerd gebeurd dan kunt u dit aangeven bij het retour sturen in de begeleidende brief. Aangetekend en verzekerd verzending is tegen betaling en wordt dus niet vergoed.
Wanner er sprake is van aanvullende garantie voorwaarden zijn deze in de uitgebreide productbeschrijving opgenomen.
LETOP
Het gebeurd steed's vaker dat klanten producten die elders zijn gekocht bij ons proberen aan te bieden voor garantie. Deze producten zijn vaak voor iet's minder dan bij jemico.nl aangekocht maar zonder enige vorm van garantie! Men heeft vervolgens bij ons het zelfde product besteld en geleverd gekregen waarna ze het product wat elder's gekocht is bij ons aanbieden met de melding dat het door ons geleverde product defekt is en dat men een nieuwe wenst. Dit is van zelfsprekend niet mogenlijk, men zal altijd administratie en onderzoekskosten inrekening gebracht worden a €25,-
Vanaf heden zijn alle door jemico.nl geleverde producten voorzien van onherkenbare registratienummer's!
Probeerd men toch garantie te claimen op producten die niet geleverd zijn door jemico.nl zal er altijd aangifte gedaan worden van fraude!