FAQ algemeen
Algemeen:
Is jemico.nl een officeel bedrijf?
Ja, jemico.nl is ingeschreven bij de kamer van koophandel te Gouda onder nummer 24409165.
Heeft jemico.nl een vast adres of showroom?
Nee, sinds 2011 hebben wij de deuren van onze showroom gesloten.
Kan ik mijn bestelling afhalen bij Jemico.nl?
Ja dat is mogenlijk. Afhalen is mogelijk maar alleen op afspraak en op beperkte tijden/dagen.
Van veel door jemico.nl verkochte producten zijn ook clone's te krijgen, verkoopt jemico.nl ook clone's als origineel?
Nee, jemico.nl verkoopt de originele versie van deze producten. Als jemico.nl ook de clone versie verkoopt dan staat dit er duidenlijk bij vermeldt, dus staat het er niet bij dan betreft het een origineel product.
Bepaalde producten zijn bij jemico.nl veel goedkoper dan elder's, hoe kan dat?
Jemico.nl doet veel aan eigen import van producten die wij rechtstreeks bij fabriekanten inkopen waardoor we de groothandelaar overslaan die er normaal ook aan moet verdienen. De extra korting die wij hierdoor behalen berekenen wij door in de eind prijs.
Ik heb zelf een bedrijf, kan ik bij jemico.nl ook als bedrijf tegen groothandelprijzen inkopen?
Ja, dit is zonder meer mogenlijk. Ook eindgebruikers die in grote aantallen willen afnemen komen inaanmerking voor korting.
Hoe kom ik aan groothandels prijzen?
Stuur een e-mail naar ons op sales at jemico.nl met de gewenste producten met aantallen en wat u denkt elke maand te willen afnemen. Hierna zullen wij u een aanbieding toesturen die zeer scherp zal zijn!
Bestellen:
Wat is de levertijd van uw producten?
Meer dan 80% van ons assortiment is standaard opvoorraad en zul dan ook direct uitvoorraad geleverd worden.
Hoe weet ik nou of een product wel of niet op voorraad is?
Onze webshop werkt met een realtime voorraad systeem, deze zal tonen of iets op voorraad is of niet. Voor meer informatie hierover zie levertijden
Wat is een Pre-order?
Een pre-order is een product wat wij nieuw opgenomen hebben in ons assortiment. Het product is besteld bij de leverancier en zal binnen 1 a 2 weken leverbaar zijn. We bieden u als klant met de pre-order de mogenlijkheid om het product al te bestellen en zo verzekerd te zijn om het product als één van de eerste in huis te hebben.
Hoe kan ik betalen?
We beschikken over diverse betaal mogenlijkheden zie Hoe te betalen?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen uitsluitend met TNT post, zie ook Verzendkosten?
Reparatie, modificatie:
Hoe lang duurd een reparatie die ik opgestuurd heb of langs gebracht?
Dit hangt geheel af van het type reparatie en of er onderdelen nodig zijn. De gemiddelde reparatie tijd is tussen de 1 a 2 weken. Maar kleine reparatie's zijn veel al binnen enkele dagen uitgevoerd.
Kan ik op een reparatie wachten en erbij blijven?
Nee, dit is helaas niet mogenlijk. Wij voeren reparatie's uit tussen al ons andere werk door, op deze manier kunnen wij het uurloon zeer laag houden waardoor de kosten voor u niet extreem hoog uitvallen wat vaak wel is bij andere reparatie centers.