iDEAL geannuleerd
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bestelling.
Status: Uw bestelling is gelukt maar de iDEAL betaling heeft u geannuleerd!
|
We hebben uw bestelling wel ontvangen. (U hoeft de bestelling dus niet nogmaals te plaatsen)
Omdat echter de iDEAL betaling is geannuleerd willen we u vragen om het totaal bedrag over te maken naar onze rekening, vermeldt a.u.b. het bestelnummer uit de bevestiging's e-mail:
t.a.v. Jemico
IBAN : NL72 INGB 0004878115
BIC : INGBNL2A
LETOP: Als u uit Belgie komt geef dan aan dat de internationale betalingskosten voor u zijn, ook die van onze bank.
Als u de betaling geannuleerd heeft omdat u toch de bestelling niet wenst af te nemen verzoeken wij u dringend om dit binnen enkele uren te laten weten via een reply op de bevestiging's e-mail. (eventueel met reden)
Doet u dit niet dan wordt het bestelproces afgehandeld en kunt u de bestelling niet meer annuleren zonder kosten.
Vriendelijke groeten,
Het Jemico Team