Retourneren
Als u een artikel of hele bestelling wilt retourneren dan kunt u dat doen binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden. (mit's het geen maatwerk, software betref, even als artikelen met registratiecode/serienummer voor activatie. Tevens zijn zakelijke klanten hiervan uitgesloten.) Mocht het om een defect artikel gaan wat u ter reparatie wilt aanbieden kan dit zo lang het artikel binnen zijn garantie termijn valt, mocht er geen garantie meer op zitten dan bekijken we eerst of het nut heeft.
Leest u hiervoor wel eerst onze algemene voorwaarden die u heeft geaccepteerd bij de aankoop van de goederen.
U dient een retour/defect wel eerst aan te melden via sales@jemico.nl, u krijgt dan een RMA nummer wat u op de verpakking dient te vermelden. (vermeldt in de e-mail minimaal uw factuurnummer dit is niet het bestelnummer)
De kosten van het retour zenden van u naar jemico zijn voor uw eigen rekening, bij een defect zullen de kosten van verzending van jemico.nl naar u door jemico.nl betaald worden mits het een garantie artikel betreft.